Praca

Zarządzanie czasem pracy - techniki. Jak zarządzać nim efektywnie?

Efektywne zarządzanie czasem pracy

Efektywne zarządzanie czasem jest jednym z kroków do odniesienia sukcesu. Poznaj sprawdzone techniki, które po...

 

Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?

Rozmowa rekrutacyjna

Pierwszy etap procesu rekrutacyjnego, jakim jest selekcja kandydatów na podstawie nadesłanych dokumentów aplik...

   

Jak rozmawiać z szefem, z przełożonym, z pracodawcą?

Jak rozmawiać z szefem

Pracujemy zawodowo w różnych miejscach, na różnych stanowiskach, wykonując różnorodne obowiązki, ale łączy nas...

 

Praca w IT: wymagania, wynagrodzenia i ścieżki kariery

Praca w IT

Praca w IT pozostaje jednym z najlepszych, najbardziej "przyszłościowych" wyborów kariery zawodowej. Co trzeba...

   

Pragmatyzm - zawody dla pragmatyka

Pragmatyzm

Termin pragmatyzmu kojarzy się nam z kimś, kto działa praktycznie, jest rozsądny i szybko znajduje rozwiązanie...

 

Toksyczni ludzie w pracy - jak sobie z nimi radzić?

Toksyczny pracownik

Jeśli pracujesz średnio 40 godzin tygodniowo, prawdopodobnie spędzasz więcej czasu ze swoimi pracownikami, wsp...