Biznes

Czym jest B2B? Czym jest B2C? B2B a B2C - różnice

B2B a B2C różniceW zależności od tego, czy sklep współpracuje z firmami, czy z klientami indywidualnymi, takie relacje zdecydowanie się różnią. Inne zasady znajdują zastosowanie przy współpracy przedsiębiorstwa z przedsiębiorstwem, a inne w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo świadczy usługi konsumentom indywidualnym. B2B i B2C są nazwą dla rodzajów relacji, jakie występują przy zawieraniu transakcji. O różnicach przesądza właśnie strona, na której zlecenie wykonuje się jakąś pracę. Oba systemy można różnić po skali prowadzonego biznesu, celu przeznaczenia usług, a także rozmiaru kosztów.

Więcej…

 

Czy warto płacić za "customer journey"? Sprawdź, co składa się na cenę tej usługi

Customer journeyCustomer Journey to nic innego, jak odtwarzanie całej ścieżki klienta w zetknięciu z daną firmą, którą przechodzi korzystając z danej usługi. Już na początku pojawia się pytanie - czy to w ogóle jest potrzebne? Czy odczucia klienta dotyczące poszczególnych usług firmy i procesów z nimi związanych mogą mieć wpływ na firmę? Na obsługę klientów? Na produkty? To ważne pytania. Warto zatem zobaczyć, co bierze się pod uwagę wyceniając usługę Customer Journey. Da to obraz tego, czy usługa ta jest warta swojej ceny.

Więcej…

   

Dlaczego warto stosować mapę customer journey w swojej organizacji?

Customer journeyMapa podróży klienta to jedno z narzędzi, które pozwalają każdej organizacji wciąż ulepszać swoje usługi i produkty. Customer journey przekłada się również na wiele innych korzyści, umożliwiając firmom zdobycie zdecydowanej przewagi nad konkurencją. Zastanawiasz się, czy warto zastosować to rozwiązanie w swojej organizacji? Poznaj możliwości, które dzięki niemu zyskasz!

Więcej…

 

Analiza strategiczna - metoda PEST, delficka, QUEST, luka strategiczna, ekstrapolacja trendów

Analiza strategiczna firmyAnaliza strategiczna jest zestawem metod, technik i narzędzi, które umożliwiają analizę makrootoczenia, ale także otoczenia konkurencyjnego i pozycji strategicznej w okresie bieżącym i w przyszłości.


Więcej…

   

Zrobotyzowana automatyzacja procesów w firmie. Istotne kwestie, o których musisz wiedzieć

Automatyzacja procesów w firmieRobotyzacja to przyszłość biznesu. Robot, w odróżnieniu od człowieka, nie męczy się, nie bierze urlopu i nie popełnia błędów. Co więcej nie wpada również w rutynę, wykonując ciągle te same czynności. Postęp technologiczny sprawia, że dziś wirtualny robot może przejąć część obowiązków m.in. pracowników administracyjnych, księgowych, handlowców, czy nawet doradców finansowych lub ubezpieczeniowych. Niniejszy artykuł wyjaśnia czym jest zrobotyzowana automatyzacja procesów w firmie, wskazując jednocześnie zalety wynikające z jej wdrożenia.

Więcej…

 

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Sprzedaż w sklepie internetowymW branży e-commerce istnieją aspekty, które łączą zarówno największych graczy, jak i niewielkie podmioty, dopiero wchodzące na rynek. Jednym z nich jest dążenie do pozyskiwania coraz liczniejszej grupy odbiorców, a co za tym idzie, intensyfikowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Dążąc do tego celu wypracowano szereg narzędzi, wspomagających sprzedaż online. W niniejszym artykule przedstawimy pięć skutecznych technik, dzięki którym możliwe jest osiągnięcie większych wyników w e-sprzedaży.

Więcej…