Biznes

Kultura organizacyjna firmy (korporacyjna) - czym jest, jak ją budować? Istota, zalety, wady

Czym jest kultura organizacyjna firmy?W świecie napędzanym przez pośpiech i szybki przekaz informacji, kultura korporacyjna (organizacyjna firmy) jest punktem odniesienia, który służy jako podstawa komunikacji. Kultura ta, będąca wyróżniającym i znaczącym znakiem przedsiębiorstwa, rozprzestrzenia się poza mury firmy, przede wszystkim dzięki społecznościom i sprawdzonej komunikacji zewnętrznej.

Więcej…

 

Baza hurtowników, producentów i dystrybutorów z Europy i świata w jednym miejscu

Baza hurtownikówJeżeli Państwa hurtownia lub sklep chcą się rozwijać i nawiązywać nowe kontakty handlowe, to nie ma nic lepszego niż założenie konta na platformie handlu hurtowego Merkandi i otrzymanie dostępu do olbrzymiej bazy podmiotów z całego świata, z którymi można owocnie współpracować.

Więcej…

   

Jednoosobowa działalność gospodarcza - rejestracja, formy opodatkowania, ulgi

Jednoosobowa działalność gospodarczaZałożenie działalności gospodarczej to pierwszy krok do niezależności. To, czy firma okaże się rentowna zależy od wielu czynników. Coraz prostsze przepisy oraz ulgi zachęcające do rozwijania przedsiębiorczości przemawiają za tym, aby zdecydować się na takie rozwiązanie - dowiedz się, jak założyć własną działalność, na co szczególnie uważać przez pierwsze miesiące oraz jaki rodzaj podatku wybrać!

Więcej…

 

Systemy kolejkowe w firmie - jakie korzyści przynosi ich wdrożenie?

System kolejkowy w firmieCo w dzisiejszym, zabieganym świecie jest dla wielu z nas najcenniejszym zasobem? Czas. Nikt nie chce czekać - w urzędzie, w biurze obsługi klienta, w przychodni, na dworcu czy lotnisku. Nic też nie stresuje nas bardziej, niż niepewność, jak długo potrwa wizyta, którą zaplanowaliśmy oraz frustracja, gdy ktoś próbuje ominąć naszą kolejkę.

Więcej…

   

Analiza strategiczna - metoda PEST, delficka, QUEST, luka strategiczna, ekstrapolacja trendów

Analiza strategiczna firmyAnaliza strategiczna jest zestawem metod, technik i narzędzi, które umożliwiają analizę makrootoczenia, ale także otoczenia konkurencyjnego i pozycji strategicznej w okresie bieżącym i w przyszłości.


Więcej…

 

Jak przeprowadzić udane badanie satysfakcji klienta?

Badanie satysfakcji klientaCzęsto zdarza się, że badanie satysfakcji klienta ograniczamy się do kilku opinii klientów i dokonujemy uogólnień na ich temat  albo te recenzje są świetne i sprawiają, że czujemy się bardziej pewni siebie, albo nie są i możemy nie chcieć brać ich pod uwagę, myśląc, że są one mniejszością. Jednak cechą przedsiębiorcy jest przede wszystkim obiektywizm, a więc brak uzależnienia od wpływów kilku osób. Dowiedz się jak przeprowadzić udane badanie satysfakcji klienta.

Więcej…

   

Więcej artykułów…