Reklama z InPost - stwórz swoją kreatywną kampanię marketingową

Reklama z InPostRozwiązania marketingowe InPost nie raz potrafią zaskoczyć, ale zawsze przynoszą oczekiwany skutek. Z tego powodu firma wykonuje kolejny krok - poza tworzeniem własnych, kreatywnych kampanii marketingowych chce wykorzystać swoją wiedzę i wspierać innych w promocji. Jak podjąć współpracę z marką? Oto najważniejsze informacje o reklamowaniu się z InPost!

Rodzaje reklamy we współpracy z InPost

InPost zyskał swoją popularność ze względu na swoje usługi kurierskie, ale także kreatywne i ciekawe sposoby reklamowania się i prowadzenia swojego PR. Aktywnie działa w internecie, a jego kampanie są spójne i łączy je kilka elementów, bezpośrednio kojarzonych z przedsiębiorstwem. Z tego względu marka poszła krok dalej – poza dobrym marketingiem własnym zaczęła dzielić się doświadczeniem i możliwościami z innymi, którzy chcą się zareklamować w nietuzinkowy sposób.

Jedną z udostępnionych metod jest oklejanie automatów Paczkomat® reklamami wielkoformatowymi. To świetne rozwiązane, które wykorzystuje istniejąca przestrzeń i z pewnością nie pozostanie niezauważone. Na bannerach mogą skorzystać ci, których interesuje reklama lokalna - automatów jest na tyle dużo, że można skupić się nawet na najbliższym otoczeniu firmy.

Miejsce na reklamę InPost

 

Alternatywą dla wielkiego formatu może być reklama displayowa, wyświetlana na ekranach urządzeń Paczkomat. To bardzo skuteczne narzędzie, które pozwala na dotarcie do 4 milionów odbiorców w miesiącu. Dodatkowo technologia monitorów umożliwia wyświetlanie statycznych bannerów reklamowych lub krótkich wideo, które użytkownicy mogą zobaczyć przed procesem odbioru lub nadania paczki.

Paczkomat® pozwala również na sampling, czyli umieszczanie próbek lub ulotek reklamowych w skrytkach automatu, wraz z paczkami do odbioru. Dzięki tej metodzie można podtrzymywać relacje z klientami i szybko budować nowe, przy okazji trafiając do atrakcyjnej grupy odbiorców.

Poza reklamą stacjonarną InPost oferuje platformy promocyjne również w sieci. Klienci mają szansę zamieścić swoje materiały promocyjne w popularnej aplikacji mobilnej InPost Mobile czy usłudze Manager Paczek. W ten sposób w ciągu miesiąca można dotrzeć do kilkuset tysięcy użytkowników platformy, którzy na co dzień korzystają z jej usług.

W ramach strony inpost.pl można także skorzystać z przestrzeni reklamowej, która jest udostępniana na bannery. Budowa witryny sprawia, że reklama zostaje rozmieszczona tak, aby przyciągała uwagę. Umożliwia ona dotarcie do nawet 3 mln odbiorców w miesiącu, a także sprzyja poprawianiu rozpoznawalności przedsiębiorstwa.

E-mail marketing również ma się świetnie w InPost! W ramach newslettera wysyłanego zapisanym użytkownikom, firmy mogą zamieścić baner reklamujący produkty czy usługi.

Współpraca z InPost - jak zacząć?

Rozpoczęcie współpracy z InPost nie jest skomplikowanym procesem. Z firmą można skontaktować przez formularz umieszczony na stronie InPost związanej z usługami reklamowymi. Aby podjąć współpracę, należy zostawić takie informacje jak:

  • email;

  • telefon;

  • wiadomość.

Dodatkowo należy wybrać z listy rozwijalnej, jaką oferta jest się zainteresowanym:

  • reklamą outdoorową;

  • reklamą na automatach Paczkomat®;

  • samplingiem produktów i materiałów reklamowych;

  • bannerem reklamowym;

  • reklamą w Managerze Paczek;

  • całą ofertą reklamową.

Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem przez doradcę firmy skontaktuje się on z klientem w celu omówienia dalszych kroków w przygotowywaniu kampanii, a także kosztów podjętej współpracy. Po załatwieniu wszelkich formalności można rozpocząć współpracę z InPost.

Dlaczego warto reklamować swoją firmę z InPost?

Chęć podjęcia współpracy reklamowej często wiąże się z obawami u klientów, którzy nie chcą zapłacić za nieefektywne działania lub nie są pewni, jaką ścieżkę marketingową wybrać dla swojego przedsiębiorstwa. InPost jest zaufaną i sprawdzoną firmą, której metody od lat sprawdzają się na rynku i przynoszą zadowalające efekty.

Ponadto zaproponowane w ofercie metody marketingowe zostały wcześniej wypróbowane przez firmę kurierską, która wciąż z nich korzysta. Zasięg marki jest ogólnopolski — sieć automatów Paczkomat sprawia, że są one rozpoznawalne i kojarzone pozytywnie nawet w najmniejszych miejscowościach. Umiejscowienie urządzeń sprawia, że reklamodawca może wykonywać usługi reklamy lokalnej, ale i prowadzić kampanię docierającą do większości mieszkańców Polski.

Dodatkowo metody reklamowe proponowane przez InPost nie są powszechnie spotykane – już przez to staną się bardziej interesujące dla klientów, ze względu na swoją świeżość i niespotykane wcześniej rozwiązania, jak np. sampling produktów. Chociaż jest to powszechnie stosowana metoda, nikt nie spodziewa się jej zastosowania w takim miejscu jak Paczkomat. Zaskoczenie połączone z otrzymaniem próbek tworzy pozytywne wrażenie o firmie, które jest pomocne w budowaniu dalszych relacji handlowych.

Komentarze