Chcesz sprzedawać wielokanałowo? Sprawdź, na co pozwoli Ci integracja z WooCommerce!

Zakupy przez internetSprzedaż internetowa to branża, która nieustannie się rozwija, a wymogi konsumentów narzucają właścicielom sklepów internetowych wdrażanie coraz nowocześniejszych rozwiązań do swojej e-działalności. Wielokanałowość stopniowo staje się standardem dla e-commerce, głównie z powodu znacznego poszerzenia sprzedażowych zasięgów firmy. Jeśli zamierza się rozbudowywać własną markę, jest to zdecydowanie najbardziej przystępny sposób, aby dotrzeć z przedstawioną ofertą do szerszego grona klientów, korzystając zarówno z dedykowanej strony domowej, jak i sieci kont sprzedażowych na różnych platformach typu marketplace.

Jakie wyzwania czekają sprzedawcę multichannel?

Rzecz jasna, przedstawiony model sprzedaży multichannel jest bardzo uproszczony. Chociaż w teorii taka działalność opiera się na wielu równoległych kanałach sprzedażowych, to w praktyce zarządzanie nimi szybko staje się bardzo uciążliwe. Konieczność operowania na wielu witrynach jednocześnie sprawia, że efektywna obsługa magazynów oraz synchronizacja cen produktów jest niemożliwa, a ryzyko potencjalnych błędów spowodowanych czynnikiem ludzkim szybko wzrasta.

W skrajnych przypadkach, rozszerzenie działalności na dodatkowe kanały może okazać się wręcz szkodliwe, z uwagi na rosnącą ilość obowiązków spoczywających na barkach sprzedawcy. Nie oznacza to jednak, że trzeba z tego rozwiązania rezygnować - wystarczy sięgnąć po profesjonalne narzędzia, dzięki którym można usprawnić swoją pracę i kompleksowo zautomatyzować większość rutynowych procesów obsługi zamówień.

Jak zoptymalizować własny e-sklep WooCommerce?

Firma, korzystająca z własnego sklepu internetowego, cieszy się znaczną przewagą wobec konkurencji. Jest to uniwersalna platforma sprzedażowa, na której można działać na własnych zasadach i dobrze przystosować ją do swoich potrzeb i preferencji. WooCommerce, czyli wtyczka do WordPress, popularnego systemu CMS, jest doskonałym wyborem dla rozwijających się e-przedsiębiorców, ponieważ jest wyjątkowo przystępna i elastyczna. Tak utworzony sklep jest łatwy w konfiguracji i szybkim przygotowaniu do obsługi sieciowych klientów.

Dobrze zorganizowana działalność e-commerce nie może jednak obyć się bez innowacyjnych rozwiązań. Integracja z WooCommerce, obejmująca dodatkowe konta marketplace na potrzeby sprzedaży multichannel, jest doskonałym sposobem, aby odpowiedzieć na takie potrzeby. Podstawowym atutem tego nowoczesnego połączenia jest możliwość skorzystania z jednego panelu, aby wygodnie obsłużyć wszystkie zamówienia online. W przypadku korzystania ze zróżnicowanych kanałów sprzedaży, jest to prosta droga do odczuwalnej oszczędności czasu oraz zasobów.

Co dokładnie oferuje integracja z WooCommerce i jak wprowadzić ją do własnej firmy?

Obsługa sprzedaży z jednego widoku jest funkcją kluczową, jednak kompleksowa integracja z WooCommerce jest w stanie zapewnić znacznie więcej wsparcia dla e-commerce. Wdrożenie jej to nic trudnego - decydując się na sprawdzony system Apilo, konfiguracja tego połączenia nie powinna zająć więcej niż parę minut. Narzędzia oferowane przez tę integrację można wprowadzić w życie niemal natychmiastowo - obejmują one między innymi:

  • wygodne pobieranie zamówień,
  • szybką aktualizację cen produktów,
  • szybką aktualizację stanów magazynowych,
  • zautomatyzowane pobieranie danych do wysyłki,
  • zautomatyzowane pobieranie informacji o płatnościach,
  • i wiele więcej!

Biorąc pod uwagę szeroki przekrój dostępnych marketplace oraz sklepów internetowych, które mogą stać się częścią działalności multichannel, nie jest trudno domyślić się, że integracja z WooCommerce przewiduje znacznie bardziej rozbudowaną funkcjonalność, niż da się przedstawić w jednym artykule. Warto poznać pełny zakres możliwości tego zaawansowanego połączenia na własną rękę, korzystając z darmowego, 21-dniowego okresu próbnego - wystarczy założyć bezpłatne konto Apilo i rozpocząć testy!

Dodatkowe narzędzia w rękach sprzedawcy - co zyskasz z pomocą Apilo?

Wymieniony system Apilo to rozsądny wybór dla rozwijających się e-sprzedawców, jednak integracja z WooCommerce to nie jedyna funkcja tego oprogramowania. Istotnym atutem Apilo jest modułowa budowa, w ramach której niezwykle łatwo dobrać kompletny pakiet narzędzi w celu usprawnienia e-handlu na każdej płaszczyźnie. Oprócz szerokiego zakresu e-sklepów oraz platform marketplace, sprzedawca może wprowadzić do swojej firmy dodatkowe programy, aby poszerzyć opcje zarządzania i organizacji operacji e-commerce.

Przykładowe integracje obejmują:

  • hurtownie (dropshipping),
  • księgowość internetową,
  • kurierów,
  • obsługę urządzeń (m.in. drukarek fiskalnych).

Sklep internetowy WooCommerce spięty z wyspecjalizowanymi systemami, zsynchronizowanymi poprzez Apilo, jest doskonałym zapleczem dla budowania marki w sieci. Połączenie to zadowoli nawet najbardziej wymagających użytkowników, m.in. za przyczyną profesjonalnego wsparcia przez 5 dni w tygodniu i niezwykłej intuicyjności. Integracja z WooCommerce w Apilo (zobacz więcej: https://apilo.com/pl/integracje/woocommerce/) to bez wątpienia najlepszy sposób, aby odczuwalnie skrócić czas niezbędny na obsługę realizacji zamówień.

Komentarze