Poznaj narzędzia LinkedIn, które zwiększą skuteczność handlowców w Twojej firmie

Narzędzia LinkedInSales Robots jest nowoczesnym, zaawansowanym oprogramowaniem działającym w chmurze, które pozwala znacząco zwiększyć skuteczność pozyskiwania leadów biznesowych poprzez automatyzację działań na LinkedIn. Poznaj wszystkie jego możliwości i zobacz, jak może wspomóc codzienną pracę Twojego zespołu handlowego.

Jakie narzędzia LinkedIn oferuje Sales Robots?

Sales Robots to prosta w obsłudze platforma wyposażona w inteligentne narzędzia LinkedIn, które pozwalają automatyzować działania związane z lead generation na najpopularniejszym portalu biznesowym. Jej wdrożenie pozwala zwiększyć efekty ręcznej pracy członków zespołu handlowego nawet 30-krotnie.

A wszystko to dzięki obszernej bazie danych Big Data, która pozwala Sales Robotom - cyfrowym asystentom sprzedawców - omijać tzw. martwe konta oraz niezwykle precyzyjnie docierać do bardzo konkretnych grup docelowych, rozsyłając automatyczne zaproszenia i wiadomości do użytkowników LinkedIn, a także powiadomienia e-mail na ich skrzynki mailowe.

Platforma oferuje profesjonalne narzędzia LinkedIn, takie, jak:

  • inteligentne kampanie komunikacyjne,
  • integracja z LinkedIn Sales Navigator,
  • LinkedIn Chat Pro,
  • CRM dla kontaktów z LinkedIn,
  • promocja wydarzeń w LinkedIn.

Inteligentne kampanie komunikacyjne

Sales Roboty są w stanie odciążyć handlowców z najbardziej żmudnej części ich codziennej, ręcznej pracy podczas pozyskiwania leadów z LinkedIn. Od wysyłania i akceptowania zaproszeń do nawiązania kontaktu, przez dystrybucję spersonalizowanych wiadomości do osób z sieci, aż po agregowanie danych. Prowadzone przez nie kampanie komunikacyjne są w stanie przebiegać w na tyle inteligentny sposób (np. odmieniając imiona przez przypadki), że odbiorcy korespondencji nierzadko nie są w stanie zorientować się, że nie rozmawiają z człowiekiem, a z robotem. Bez problemu radzą sobie z rozsyłaniem sekwencji wiadomości do nowych i wcześniej posiadanych kontaktów.

Integracja z LinkedIn Sales Navigator

Zintegrowanie Sales Robots z LinkedIn Sales Navigator pozwala sprawnie, w pełni zautomatyzowany sposób wybrać najlepsze kontakty, a także zbudować zasięgi i relacje. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest wyselekcjonowanie w oparciu o ogromną bazę danych Big Data tylko tych kontaktów, które spełniają zdefiniowane kryteria danego targetu.

LinkedIn Chat Pro

LinkedIn Chat Pro skutecznie rozwiązuje problem niepraktycznego komunikatora, z którym na co dzień mają do czynienia użytkownicy biznesowego serwisu. Szybka synchronizacja z Sales Robots pozwala zarządzać korespondencją w wygodnym panelu wyposażonym w m.in. takie funkcjonalności, jak foldery porządkujące, filtrowanie wątków, integrację z popularnymi systemami CRM, automatyczny eksport danych o klientach. To z kolei skraca czas potrzebny na obsługę wiadomości i zwiększa wydajność sprzedawców.

CRM dla kontaktów z LinkedIn

Sales Robots spełnia marzenia handlowców o dostępie do danych potencjalnych klientów, wzbogaconych o informacje niedostępne na LinkedIn. W ramach zintegrowanej, szczegółowej i wygodnej w obsłudze tabeli (którą jednym kliknięciem mogą eksportować do pliku Excel) otrzymują oni zestawienie swoich kontaktów. Wśród dostarczonych danych są m.in.: numer telefonu, adres e-mail, płeć, branża, wielkość firmy, informacje o ostatnim kontakcie wychodzącym i przychodzącym. Dzięki temu są w stanie efektywnie oceniać potencjał sprzedażowy leadów i planować swoje działania.

Promocja wydarzeń w LinkedIn

Sales Robots pozwala skorzystać również z narzędzia LinkedIn do promocji wydarzeń. Dedykowany moduł umożliwia uruchamianie w kilku kliknięciach automatycznych kampanii promocyjnych dla organizowanych eventów, wysyłając aż 1000 zaproszeń do udziału i dodatkowo powiadamiając adresatów e-mailem, a także zdobywając zapisy ze zgodami marketingowymi.

Jak widzisz Sales Robots może zwiększyć efektywność codziennej pracy działu handlowego w Twojej firmie. To jednak nie tylko narzędzie LinkedIn, które pomaga skutecznie pozyskiwać leady, ale także dostęp do szerokiej wiedzy eksperckiej i możliwość korzystania z pomocy doradców posiadających doświadczenie w lead generation, marketing automation i growth hackingu, którzy mogą prowadzić dla Twojej organizacji regularne audyty, konsultacje oraz szkolenia.

Komentarze