Marketing, Reklama, Promocja

Content marketing - cele, korzyści, strategie

Content marketingMarketing treści (content marketing) jest ważny zarówno dla marek lokalnych, jak i globalnych, działających zarówno w segmencie B2B (business to business, relacja między dwoma przedsiębiorstwami), jak i B2C (business to consumer, relacja między przedsiębiorstwem a klientem indywidualnym). Czym tak naprawdę jest content marketing? Jakie są jego korzyści i cele?

Więcej…

 

Definicja i funkcje marketingu

MarketingMarketing to dziedzina umożliwiająca przedsiębiorstwom osiągnięcie sukcesu w warunkach konkurencji rynkowej. Na czym polegają działania marketingowe? Jakie ich rodzaje wyróżniamy? Oto garść podstawowych informacji, które pomogą zrozumieć specyfikę tej dyscypliny.

Więcej…

   

Promocja sprzedaży - definicja, rodzaje, formy i techniki

Promocja sprzedażyPromocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzyści oraz pomoc w realizacji strategii i wcześniej ustalonych celów. Z kolei źle zorganizowana lub nadużywana może spowodować zniechęcenie klienta bądź też zobojętnienie wobec jej przekazu. Istotą promocji sprzedaży jest spowodowanie wrażenie, że poprzez zakup danego produktu klient zyskuje o wiele więcej niż wart jest ów towar w rzeczywistości.

Więcej…

 

Reklama zewnętrzna - rodzaje i wykorzystanie

Reklama zewnętrznaReklamę zewnętrzną inaczej nazywamy np. outdoor, czy out of home. Jest ona jedną z najbardziej rozpowszechnionych form marketingu i wyróżnia ją właśnie to, że jest umieszczana poza miejscem zamieszkania potencjalnego klienta. Przekaz ma za zadanie wzbudzenie zaufania odbiorcy, oraz nakłonienie go do skorzystania z konkretnej oferty. Jeżeli interesuje Cię reklama zewnętrzna, lub kwestie z nią związane, chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, przeczytaj ten poradnik!

Więcej…

   

Rola zapachu w kosmetykach. Kompozycje zapachowe w marketingu kosmetyków

Kompozycje zapachoweW Polsce przemysł związany z dodatkami zapachowymi w kosmetyce i chemii gospodarczej jest stosunkowo nowy - zaledwie od dwudziestu lat stosuje się je na masową skalę, a niektóre rozwiązania marketingowe znane na Zachodzie od dziesięcioleci wciąż uchodzą u nas za nowość. Amerykanki czy Brytyjki już po wojnie cieszyły się kokosowymi olejkami do opalania czy pudrami o orientalnym zapachu, a od lat 60-tych mogą wybierać z pośród milionów produktów o najbardziej zaskakujących woniach.

Więcej…

 

Co to jest mailing?

MailingMailing to inaczej jednorazowa, masowa wysyłka, która skierowana jest do konkretnej bazy adresowej będącej w posiadaniu nadawcy. Jej celem jest sprzedaż, albo zapisanie się na jakieś wydarzenie, pobranie jakiegoś dokumentu. Mailing to jeden z najbardziej popularnych kanałów, które służą do wykorzystywania informacji.

Więcej…