Marketing, Reklama, Promocja

Promocja sprzedaży - definicja, rodzaje, formy i techniki

Promocja sprzedażyPromocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzyści oraz pomoc w realizacji strategii i wcześniej ustalonych celów. Z kolei źle zorganizowana lub nadużywana może spowodować zniechęcenie klienta bądź też zobojętnienie wobec jej przekazu. Istotą promocji sprzedaży jest spowodowanie wrażenie, że poprzez zakup danego produktu klient zyskuje o wiele więcej niż wart jest ów towar w rzeczywistości.

Więcej…

 

Chwytliwe nazwy firm

Chwytliwe nazwy firmSukces firm na rynku jest uzależniony od wielu różnych czynników. Stworzenie chwytliwej nazwy dla firmy jest jednym najważniejszych, ponieważ łączy firmę z odbiorcami od samego początku prowadzenia działalności.

Dowiedz się, jak stworzyć ciekawą nazwę firmy, by odnieść sukces!

Więcej…

   

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…

 

Reklama dźwignią handlu

Reklama w mediachReklama jest dźwignią handlu. Sukces bądź porażka firmy bardzo często zależy nie od jakości oferowanych usług, nie od lokalizacji ani nawet nie od prowadzonej branży, a właśnie od prowadzonej kampanii reklamowej.

Więcej…

   

Definicja promocji. Cele, funkcje, rodzaje promocji

Promocja i strategia promocji Promocja jest jedną z najpowszechniej stosowanych metod oddziaływania na odbiorców. Umożliwia przekazywanie nabywcom informacji o produktach i usługach, a jednocześnie poszerza wiedzę na temat działalności przedsiębiorstwa. Sprzyja również kreowaniu preferencji rynkowych. Może być praktykowana na wielu różnych polach, jednak jej cele i funkcje pozostają zwykle takie same. Natomiast pod pojęciem strategii promocji rozumie się zbiór wszystkich środków pomocnych przedsiębiorstwu do przekazania otoczeniu informacji na temat swojej działalności, produktów i usług.

Więcej…

 

Mikrootoczenie i makrootoczenie przedsiębiorstwa

Otoczenie przedsiębiorstwaPrzedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy funkcjonuje na rynku dzięki elementom wpływającym na jego działalność i determinującym jego aktywność w branży. Pojęcie otoczenia zaś oznacza wszystko to, co znajduje się wokół jednostki, dlatego schematyczny obraz okręgów, pozwala zrozumiale przybliżyć wiedzę, dotyczącą wszystkich obiektów, które oddziałują na możliwości firmy, jej rozwój i utrzymanie na rynku.

Więcej…