Marketing, Reklama, Promocja

Definicja i funkcje marketingu

Marketing

Marketing to dziedzina umożliwiająca przedsiębiorstwom osiągnięcie sukcesu w warunkach konkurencji rynkowej. N...

 

Definicja promocji. Cele, funkcje, rodzaje promocji

Promocja i strategia promocji

Promocja jest jedną z najpowszechniej stosowanych metod oddziaływania na odbiorców. Umożliwia przekazywanie n...

   

Content marketing - cele, korzyści, strategie

Content marketing

Marketing treści (content marketing) jest ważny zarówno dla marek lokalnych, jak i globalnych, działających z...

 

Promocja sprzedaży - definicja, rodzaje, formy i techniki

Promocja sprzedaży

Promocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzy...

   

Reklama zewnętrzna - rodzaje i wykorzystanie

Reklama zewnętrzna

Reklamę zewnętrzną inaczej nazywamy np. outdoor, czy out of home. Jest ona jedną z najbardziej rozpowszechnion...

 

Rola zapachu w kosmetykach. Kompozycje zapachowe w marketingu kosmetyków

Kompozycje zapachowe

W Polsce przemysł związany z dodatkami zapachowymi w kosmetyce i chemii gospodarczej jest stosunkowo nowy - za...