Marketing, Reklama, Promocja

Jak wykorzystać potencjał ulotek reklamowych?

Potencjał ulotek reklamowychWydawać by się mogło, że w erze mediów społecznościowych, płatnych reklam czy zaawansowanej analityki internetowej stare metody promocji mogą być już nieskuteczne. Nic bardziej mylnego. Coraz większa liczba marketerów chętnie wraca do odrobinę zakurzonych metod promocji. Jedną z nich są ulotki reklamowe. Sprawdź nasz krótki poradnik, jak wykorzystać ich potencjał.

Więcej…

 

Digital marketing - jak wybrać najlepszą jego formę?

Digital marketingBez promocji biznesu w Internecie żadna forma nie ma prawa dziś dobrze działać i przynosić porządnych zysków, dlatego też wiele form inwestuje w digital marketing, który jest o wiele skuteczniejszy niż tradycyjne formy reklamy, a do tego jest też o wiele tańszy. Przedsiębiorcy dysponują jednak taką ilością narzędzi i platform, że ciężko się dziś zdecydować na konkretną opcję.

Więcej…

   

Na czym polega SMS marketing?

SMS marketingMasowe wiadomości SMS można wykorzystać w biznesie do budowania relacji z klientami, sprzedaży i informowania o produktach, zmianach czy nowościach w firmie. Potencjał SMS marketingu jest ogromny, a my w tym artykule podpowiadamy, jak go wykorzystać, by budować silną pozycję marki!

Więcej…

 

Promocja sprzedaży - definicja, rodzaje, formy i techniki

Promocja sprzedażyPromocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzyści oraz pomoc w realizacji strategii i wcześniej ustalonych celów. Z kolei źle zorganizowana lub nadużywana może spowodować zniechęcenie klienta bądź też zobojętnienie wobec jej przekazu. Istotą promocji sprzedaży jest spowodowanie wrażenie, że poprzez zakup danego produktu klient zyskuje o wiele więcej niż wart jest ów towar w rzeczywistości.

Więcej…

   

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…

 

Definicja promocji. Cele, funkcje, rodzaje promocji

Promocja i strategia promocji Promocja jest jedną z najpowszechniej stosowanych metod oddziaływania na odbiorców. Umożliwia przekazywanie nabywcom informacji o produktach i usługach, a jednocześnie poszerza wiedzę na temat działalności przedsiębiorstwa. Sprzyja również kreowaniu preferencji rynkowych. Może być praktykowana na wielu różnych polach, jednak jej cele i funkcje pozostają zwykle takie same. Natomiast pod pojęciem strategii promocji rozumie się zbiór wszystkich środków pomocnych przedsiębiorstwu do przekazania otoczeniu informacji na temat swojej działalności, produktów i usług.

Więcej…