Marketing, Reklama, Promocja

Mikrootoczenie i makrootoczenie przedsiębiorstwa

Otoczenie przedsiębiorstwa

Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy funkcjonuje na rynku dzięki elementom wpływającym na jego działalnoś...

 

Definicja i funkcje marketingu

Marketing

Marketing to dziedzina umożliwiająca przedsiębiorstwom osiągnięcie sukcesu w warunkach konkurencji rynkowej. N...

   

Definicja promocji. Cele, funkcje, rodzaje promocji

Promocja i strategia promocji

Promocja jest jedną z najpowszechniej stosowanych metod oddziaływania na odbiorców. Umożliwia przekazywanie n...

 

Generowanie leadów B2B - skuteczne praktyki

Generowanie leadów B2B

Dostrzeganie nowych potencjałów na rynku i nieustający rozwój stanowią nieodłączne elementy prowadzenia biznes...

   

Analityka marketingowa - Jakie dane przeanalizuje Twój specjalista i co to da?

Analityka internetowa wspierająca commerce

Działania marketingowe koniecznie powinny być regularnie poddawane pomiarom. To właśnie na ich podstawie można...

 

Content marketing - cele, korzyści, strategie

Content marketing

Marketing treści (content marketing) jest ważny zarówno dla marek lokalnych, jak i globalnych, działających z...