Jak wykorzystać potencjał ulotek reklamowych?

Potencjał ulotek reklamowychWydawać by się mogło, że w erze mediów społecznościowych, płatnych reklam czy zaawansowanej analityki internetowej stare metody promocji mogą być już nieskuteczne. Nic bardziej mylnego. Coraz większa liczba marketerów chętnie wraca do odrobinę zakurzonych metod promocji. Jedną z nich są ulotki reklamowe. Sprawdź nasz krótki poradnik, jak wykorzystać ich potencjał.

Zacznij od nietuzinkowego pomysłu

Otwierasz skrzynkę na listy, a z niej wręcz wysypują się ulotki zachęcające do skorzystania z danej usługi lub zakupu konkretnego produktu. To uczucie znają wszyscy, którzy chociaż pewien czas mieszkali na dużym blokowisku. Każdego dnia do ich skrzynek trafia nawet kilkanaście ulotek reklamowych.

To ważna wiadomość dla osób zajmujących się projektowaniem takich ulotek. Muszą oni tworzyć wyjątkowe projekty, tak aby w gąszczu konkurencji, odbiorca sięgnął po odpowiednią wizytówkę.

Niesamowicie ważny jest tutaj pomysł. Powinien on być nieszablonowy i kreatywny. Pomóc w tym może nietypowy format lub kształt ulotki. Niektóre drukarnie oferują na przykład okrągłe broszury.

Jeśli szukasz miejsca, w którym możliwy jest druk ulotek to odwiedź stronę drukarni internetowej Hex Druk. Drukują oni ulotki wysokiej jakości w niskiej cenie.

Rodzaje papieru i formaty

Wysokiej klasy drukarnie internetowe, takie jak HexDruk, oferują nie tylko standardowe kształty ulotek reklamowych. Za ich pośrednictwem można nabywać również broszury w różnych formatach jak A6 (105×148 mm,) czy A5 (148×210 mm). Ciekawym rozwiązaniem są również ulotki składane, z których chętnie korzystają restauracje i pizzerie. Dzięki temu mogę one nie tylko przedstawić swoje menu, ale również pokazać przyciągające wzrok zdjęcia pysznego jedzenia.

Kolejna kwestia to wybór odpowiedniego papieru. Ulotki drukowane mogą być na materiale o różnej gramaturze. Klienci mogą także wybierać między drukiem offsetowym i cyfrowym - co może mieć duże przełożenie na cenę zamówienia.

Zawartość ulotki

Projektując ulotkę reklamową warto pomyśleć nie tylko o wartościach wizualnych, ale również o samej treści. Wydaje się to oczywistym, ale ogromna liczba firm pomija umieszczenie na ulotce adresu firmy, numeru telefonu czy e-maila. To duży błąd.

Zainteresowany produktem lub usługą klient powinien móc znaleźć na ulotce dane kontaktowe. Im są one bardziej wyeksponowane tym lepiej. Warto również zastosować wezwanie do działania. Wystarczy zadzwoń lub wpadnij do nas pizzę. Jak pokazują badania, nawet tak krótkie wezwania zachęcają do skorzystania z produktu czy usługi.

Komentarze