Agencja Interaktywna - dlaczego warto korzystać z jej usług?

Agencja interaktywnaJeśli wiesz cokolwiek o procesie tworzenia porządnej, komercyjnej strony internetowej, to zapewne zdajesz sobie sprawę, że nie jest to proces jednolity. Wymaga współpracy przynajmniej kilku osób i często jest ciągiem nieporozumień oraz męki z tłumaczeniem założeń/potrzeb/możliwości/wymagań. Niepotrzebne skreślić, zależnie od roli, jaką grasz w kreacji. Wynika to z rozbicia między kilka firm (często jednoosobowych lub wręcz freelancerów).

Inna osoba zajmuje się grafiką, inna treściami, osobny jest też zazwyczaj szablon strony oraz osoba, która ją składa do kupy. A do tego jeszcze gdzieś "miesza" wszystkim spec od pozycjonowania.

Na szczęście problem nie jest nowy, a odpowiedzią rynkową na niego są Agencje Interaktywne, które tworzą strony internetowe jako całość przy pomocy współpracującego zespołu. A to tylko podstawa ich usług, gdyż z wydaniem produktu (czyli strony) porządna Agencja nie pozostawia klienta samemu sobie, ale opiekuje się serwisem i aktywnie nim zarządza tak, aby spełniał on swoją funkcję. Brzmi wygodnie, prawda?

Co to jest Agencja Interaktywna, czyli wszystko w jednym

Ich korzeni należy szukać w pierwszych firmach zajmujących się reklamą w Internecie. Z czasem zaczęły one włączać do swoich usług coraz więcej czynności związanych z obsługą oraz tworzeniem firmowych stron internetowych z programowaniem włącznie. Ograniczając do minimum korzystanie z podwykonawców, Agencja Interaktywna KoboSystem kontroluje wszystkie prace bezpośrednio, a poszczególne elementy (na przykład treść i wygląd strony) są do siebie od początku dostosowane. Dzięki temu cały proces budowania wizerunku marki w sieci postrzegany jest jako całość, a praca nad nim przebiega płynnie. Do tego Agencja dba o stronę, aktualizuje ją i pozycjonuje, a często jest też odpowiedzialna za media społecznościowe.

Kompleksowo tworzone strony internetowe

To podstawowa zaleta. Strona stworzona przez dobrą Agencję Interaktywną będzie stworzona przez specjalistów z użyciem profesjonalnych narzędzi, a co za tym idzie spójna i dostosowana do aktualnych wymagań. Zadaniem agencji nie jest stworzenie strony samo w sobie, ale to, aby wraz z innymi działaniami skutecznie współtworzyć wizerunek Twojej marki i osiągnąć określone korzyści. Witryny takie cechuje więc celowość, a Agencja pełni także funkcję doradczą, nierzadko całkowicie rewidując pierwotną wizję klienta. Dzięki swoim zasobom może stworzyć prawdziwie unikalną i dopasowaną do Twojego biznesu stronę.

Zarządzanie tymi stronami

Często nawet dobre serwisy są po przekazaniu klientowi "porzucane" lub zarządzane przez przypadkowe osoby, coraz bardziej się starzejąc i degradując. Agencja Interaktywna zapobiega takiej sytuacji, aktywnie działając na stronie - aktualizując ją, a przede wszystkim czuwając nad tym, aby była żywym miejscem. To często obejmuje prowadzenie bloga przez profesjonalnego copywritera we współpracy ze specjalistą od SEO. Pozycjonowanie odbywa się więc już od momentu projektowania strony i jest stałym procesem. Porządna Agencja gwarantuje efekty swojej pracy i przedstawia regularne raporty, informując o miejscach w rankingach wyszukiwania, ilości odwiedzających i innych kluczowych danych. Jeśli posiadasz sklep internetowy, możesz jej też powierzyć zarządzanie opisami produktów, kategoriami itp. i jesteśmy więcej niż pewni, że będzie to lepsza decyzja niż oddanie zarządzania sklepem freelancerowi.

Marketing w Sieci

A co z reklamami? Wydaje się logiczne, że powinien je tworzyć ktoś, kto zna Twoją firmę oraz stronę. Dlatego, kiedy korzystasz z usług Agencji, jest to jedna z najważniejszych opcji do wybrania. Warto to zrobić, bo przełoży się to bezpośrednio na efekty. Wyposażona w profesjonalne (i drogie) narzędzia Agencja może tworzyć w pełni profesjonalne kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Dedykowane grafiki, teksty i bazowanie na danych o użytkownikach strony to piorunująco skuteczna mieszanka, która pomoże Ci wypromować firmę lub bezpośrednio zarabiać. To się opłaca.

Działanie poza stroną

Z usług Agencji Interaktywnej warto skorzystać także dlatego, że zapewnia ona także działania off-site. To przede wszystkim linkowanie z dobrych źródeł, które wpływa pozytywnie na ruch oraz pozycjonowanie. Poza tym media społecznościowe - zmora wielu przedsiębiorców. Oddanie ich Agencji to ogromna oszczędność czasu. I to zarówno, jeśli chodzi o Twoje zaangażowanie, jak i oczekiwanie na efekty. Specjaliści od PR zadbają o regularne posty dostosowane do Twoich odbiorców i będą budować trwałe relacje z klientami.

Agencja Interaktywna pozwala zaoszczędzić czas i zapewnia efekty

Warto skorzystać z jej usług, dlatego, że działa ona wedle stworzonego wspólnie z Tobą planu i ręczy za efekty swojej pracy. A przecież zatrudniasz ją w konkretnym celu - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. Nie tracisz czasu na naukę, metody prób i błędów oraz koordynowanie grafika, SEO-wca, grafika i całej reszty. Zamiast tego kontaktujesz się z osobą prowadzącą projekt i otrzymujesz kompleksowo działającą całość, stworzoną ze zgranych elementów. Bez kombinacji i półśrodków. Warto korzystać z usług Agencji Interaktywnej, bo to inwestycja, która się zwraca.

Autor: Mariola Skoneczna, Specjalista ds. e-marketingu w KoboSystem.

Komentarze